Fredagmorgon

Somnade tidigt igår så vaknade redan 05 idag pigg som en lärka.

Sista arbetsdagen på Citymail, sista arbetsdagen som brevbärare och det känns faktiskt vemodigt och sorgsamt. Mitt första riktiga arbete, 15,5år på samma arbetsplats, många minnen och jag är bra på mitt jobb. 
Men det är dags, det är verkligen dags att gå vidare i livet.

Om 11 månader är jag klar och vid denna tiden nästa år jobbar jag på sjukhus som sjuksköterska. Lite overkligt fortfarande när jag tänker på det men väldigt pirrigt och spännande!

Vi har haft en tuff vecka på jobbet med underbemanning och sjukdom... Känner mig rätt slut. Har fått köra bilen och det har varit kul


I helgen ska jag och Henry ut ensamma. Sedan ska det packas en del för på söndag drar vi till Skåneland! 

Ha en härlig helg! Nu kommer sommarvädret hoppas jag under min fyra veckor långa föräldraledighet

Vecka 11 på nya livet snart över och det börjar sätta sig i ryggraden. Skåne blir en utmaning men det gäller  att försöka hålla samma rutiner och med stöd från folk som vill att man inte ska misslyckas! 


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

ja men det är bara att säga nej nej nej... stoppa mamma från att köpa kagor o bjuda på.... och ungarna får göra samma.... sen får ni frossa på lördagarna..

Svar: Jo jag ska stå emot, jag ska klara det! 💪😄
Chetti

2015-07-17 @ 07:25:45
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0