Mobilen paj och helguppdatering

Nedre delen av min skärm på mobilen har gett upp =(. Så jag kan inte smsa och sådant...
 
Så idag fick jag beställa en ny mobil, lite tidigare än planerat. Det blev en Iphone6 i silver.
 
I lördags blev vi plötsligt bjudna på kalas (läs: F glömt att säga det och vet inte vilken tid) och vi kommer någon timme försent... Det var mysigt för de bodde i ett stort fint hus så barnen fick hoppa i studsmattan och så. Sedan åkte vi till en gammal kompis till F som även de bodde i jättemysigt hus med fin pool och jacuzzi. Jag kände bara: Hus - nu tack!!
Shit vad vi ska spara när jag börjar jobba, jag kommer jobba extra/övertid och så kommer vi spara så mycket vi bara kan. Vill helst flytta till hus innan jag blir 40år, så knappt 4år tills dess. Barnen blir ju bara större och större men barnbarnen kanske får njuta av vår trädgård istället hahaha
 
 
 
I söndags drog vi till stranden och badade emellan tvätt och städning =)
 
 
 
 
Idag, måndag den 6/7 är det en alldeles särdeles speciell dag! För 13 år sedan svor vi våra löften inför prästen vilket betyder att vi firar 13-årsbröllopsdag idag!! <3
Nu jobbade vi ju båda så fasligt mycket firande blir det inte men tänkte att vi ska ut och äta på lördag hela familjen.
 
 
 
Nya livet fortsätter, har tappat räkningen på vilken vecka jag är på och det tar jag som ett gott tecken, tror det är 10:e veckan på mitt nya liv =D
Regelbunden träning och inget onyttigt söndag-fredag börjar sätta sig i ryggraden och det känns fantastiskt! Kämpar på mot delmål 2 och jag lovar att skriva när jag når det hahaha
 
Femte och nästsista veckan på Citymail är igång och jag tror även denna vecka blir lugn. Skönt att vara brevbärare på sommaren =)
 
Ha en fin vecka nu!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

plus där ni hade världens bästa toastmaster haha (eller typ inte)

Svar: haha den bästa =D
Chetti

2015-07-07 @ 07:37:57
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0