Lördagen i Malmö

På förmiddagen gick jag först en powerwalk i regnet. Sedan handlade vi gottegott och packade inför Skurup. 

Eftermiddag/kväll spenderades först hemma hos min bror E med familj och sedan åkte vi hem till min syster Paula med familj och fortsatte äta gott/spela spel. Trevlig kväll som blev senare än vi är vana vid  😄

Imorgon är det dags för Neos dop och senare på dagen åker vi till min syster Ingela i Skurup och stannar 5 dagar. 


Lördagslunch, plättar ett måste hos mamma


Kusinmys

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

aja det blev ändå bra... några lite pipiga och kinkiga ungar får duga, vi fick ju spelat spel och snackat skit och skrattat o sånt ju...

Svar: Jaja det var trevligt
Chetti

2015-07-26 @ 11:11:14
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0