Söndagen i Skåne

Vi var först på Neos dop, min systerson och den yngsta i Poulsenklanen





På kvällen åkte vi till Skurup, till min syster och hennes tre pågar. Vi åt god mat och tittade på film. 
Tyvärr är det skitväder så bada kan vi inte göra 😡😣

Min hjärna började spöka direkt när vi kom hit. Ska jag tillåta mig att äta gott under vistelsen här? Det är väl ingen fara när det är ett medvetet val? Men nej jag klarade mig igenom kvällen och det är väl så jag får ta det, en dag i taget!
Man får väl unna sig? Visst om man inte är sockerberoende, då sätter unnandet igång en process som inte jag orkar med. Denna process betyder månader av skit i träning, ät vad du vill och gå upp allt vad du gått ner och lite till...

Nu ska jag ut på en powerwalk i Skurup!! Nu krigar vi vidare!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0