Helgen!

Hade en riktigt härlig lördag!

Började dagen med min sedvanliga jogging/powerwalkrunda 💪💪

Sedan var det dags för mamma-dotterdag där vi först gick på bio och såg


Annie, vilken underbar film!

Sedan drog vi hem en snabbis och hämtade Samuel. Sedan åkte vi till ett köpcentrum och shoppade lite som sparkcyklar och lite annat småttboch gott. 



På kvällen var det äntligen dags för ensamtid ute med vuxna människor. Grillning och lite fest med arbetskompisarna. Det var jättegott och jättekul! Men det var skönt att lägga sig hahaha
Jag mådde superbra när jag vaknade vid 08.00. Söndagen bestod av träning, tvätt och städ. Ännu en helg där jag knappt vilat/suttit ner. Hypomanen i mig är stark och verkar bli ännu starkare utan sockret i systemet. Kanske sockret dövade min hypomani?!

Fjärde arbetsveckan igång och den verkar bli väldigt lugn den med. Känns helt ok att arbeta men längtar efter lediga dagar där vi ska göra roliga saker!

Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

ja man är jättedrogad av socker... jag ser skillnaden efter ett par dagar.. jag tackar fan nej till skjuts till jobbet bara för att kunna powerwalka dit. hypomani lol, sluta nu självdiagnosticera, det heter att vara flerbarnsmamma lol

Svar: Hahaha, en hypomanisk flerbarnsmamma 😂😂
Chetti

2015-06-30 @ 07:09:06
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0