Död.se

På väg till praktiken för ett dagpass. Var på sjukhuset mellan 9-21.30 igår för övningar o kvällsskift. Känner mig sliten och stressad. Många skoluppgifter o tiden är knapp...

Men det går bra, har hand om 4 patienter o det funkar. 6 dagar kvar på praktiken, tiden rinner iväg. Har lärt  mig så otroligt mycket och fått lite självförtroende.  Mycket jag inte kan men mycket jag kan och det man inte kan går ju att fråga om. Frågar hellre flera ggr så jag verkligen fattar. 

Har inte sett barnen så mycket senast igårmorse en liten stund så idag blir det extramys när jag kommer hem ❤️




Lite fler psychoselfies Stamp-E haha


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

haha verkligen.. geez...

Svar: Haha
Chetti

2015-03-25 @ 08:10:55
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: anna u

:-) sjuksyster Kerstin ;-)

Svar: Ja, en helt fantastisk känsla!!
Chetti

2015-03-26 @ 14:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0