Hemtenta

Jag satt och skrev på min hemtenta ett par timmar igår. Och så kraschar datorn... 

Åhh vilken mardröm...

Men så kom min käre datorexpert till make till undsättning och fixade den. Allt var kvar! "Puh"

Nu ska jag åka och shoppa skor och sedan hem för att fundera på hemtenta nummer 2. Märk väl jag är inte klar med hemtenta 1 men kommit en bit på den. 
Vill helst vara klar innan Påsk men vi har ett par dagar på oss efter Påsk men då är vi i skolan typ varje dag...

Imorgon, lördag jobbar jag och det är dags för utmaningen att ha 4 patienter 😊

Trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jaja ffs... ett fett tips är... att alltid göra dessa grejer med autospar på och ha det på ett usb.... så den sparar hela tiden ner på usb-minnet... .man vet aldrig

Svar: Mmm tack för tips! Brukar skicka till min Hotmail ibland 😊
Chetti

2015-03-21 @ 09:56:25
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0