Sjuk igen

Ont i hals och krasslig i kroppen igen... Trots vitaminer och frukt varje dag. Gissar att det är skolstressen som sänker mitt immunförsvar. Har ni tips på saker i matväg som är immunförsvarshöjande? 
Jag vill bara må bra! Praktiken börjar på måndag liksom och då ska man ju vara någorlunda ok i alla fall.

På torsdag har vi opponeringen av c-uppsatsen och det är lite läskigt men även spännande. Sedan ska jag ta en lång och lugn helg. Måste tvinga mig till det för jag har alltid järn i elden. Troligtvis därför jag blir sjuk också för jag aldrig vilar...

Läkemedelsräkningen kändes bra precis som förra gången så det är bara att hoppas att jag inte gjort slarvfel igen...




Kommentarer
Postat av: Stamp-E

energidricka :D

skämt åsido, jag rekommenderar alla att ta influensavaccinet varje höst. bästa jag gjort någonsin sen jag började med det.

2015-11-10 @ 09:01:01
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0