Ingen bra vecka

Jag har feber och ont i hela kroppen... Ligger hemma och kurerar mig trots att vi borde jobba vidare med C-uppsatsen. Imorgon ska den preliminärt vara klar och det blir den nog men det är inte lätt att skriva med feber i kroppen.
 
Jag fick ett tråkigt besked idag, underkänd på läkemedelsräkningen =(
Ett jävla slarvfel i en uträkning... Jag blir bara så ledsen och är så slut, har knappt någon ork kvar....
 
Det känns som denna termin är full av motgångar och inget känns roligt...
 
Omtenta 7/11 och det tar emot att repetera räkning igen men det är väl bara att göra det.
 
Lite nere idag =(

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

ignore the sickness....

mmm... gud testar dig chetti....

Svar: När jag väl blir riktigt sjuk blir jag utslagen, hög feber o ont i hela kroppen 😣

Vet inte om Gud testar mig men känns som denna termin bestått av en massa motgångar som gör att min ork tryter. Måste behålla fokus och motivationen uppe för att klara av dessa sista månader
Chetti

2015-10-21 @ 06:31:22
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0