Helgen


I lördags gick jag och Anna på bio och såg Sinister 2. Lite besviken för den var inte så läskig som 1:an. Men helt ok ändå.

Idag, söndag åkte Felix och Samuel till dopet. Jag gick med Henry till ett barnkalas i en simhall. Vi var där i över 5 timmar... 
Så summa summarum, andra helgen utan vila = ligga i sängen och glo på tv. Börjar bli lite sliten fysiskt och mentalt...

Henry älskade friidrotten och var bäst på allt. Han kastade "spjut", sprang stafett, hoppade längdhopp m.m. Två ggr i veckan kör de, tisdag och lördag. Se upp för nästa Michael Torneus eller kanske Usain Bolt hahaha
Och på torsdag ska han börja på parkour också. I sin egen skolas gympasal anordnar någon förening parkourträning på torsdagar. Det ser han framemot. 

Måndag imorgon och dags för att kriga vidare med C-uppsatsen. Jag har inte kunnat slappna av i helgen, den liksom gnager i bakhuvudet hela tiden... Jobbigt men det är bara att fortsätta jobba på den. 



Kommentarer
Postat av: Ingells

Med skola är man aldrig fri...

Svar: Nej borde lärt mig nu i femte terminen 😁
Chetti

2015-09-08 @ 05:19:35
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker som du om filmen. vad roligt för henry- vi hejjar på honom :-)

Svar: Tackar 😊
Chetti

2015-09-10 @ 18:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0