Jag lever

 
Ännu en tuff vecka har passerat... Individuell handledning i måndags där hon började såga de artiklar vi hittat till c-uppsatsen... Hon är så hård men jag antar att det är bra men just då, just där så mådde jag inte bra... Måndag och tisdag mådde jag piss, som en klump i halsen, ont i magen och ångest.
Har letat och läst artiklar som en galning hela veckan och vi har en del riktigt bra. Kanske 1-2 som jag är osäker på men som jag samtidigt tycker är bra men som hon troligen kommer rata...
Nästa vecka ska vi börja med resultatet, bakgrunden måste fixas till och metoddelen måste skrivas klart innan torsdagmorgon då allt ska skickas in inför mittseminariet måndagen efter.
Jag är helt slut mentalt och det är så jobbigt att få kritik hela tiden och ingenting positivt. Vår handledare är inte den som berömmer och lyfter upp en, utan en som trycker ner en totalt =(
 
Får våra artiklar godkänt då är det det bara att tuta och köra igenom resten av c-uppsatsen! Vi har hittat artiklar från andra c-uppsatser på nätet men shit vad vissa c-uppsatser är dåliga!! De blandar kvantitativa och kvalitativa artiklar, har artiklar som inte svarar på studiens syfte m.m.
 
Fan, vi måste klara detta!! Vill inte börja om på nytt, vill inte ta uppehåll, vill ta examen i juni....
 
Imorgon är det dags för den tredje och sista läkemedelsräkningstentan och faktiskt vår sista salstenta på hela utbildningen =)
Jag och F åt lunch ute idag, själva utan barn <3 
F är min klippa i vått och torrt. Han står tryggt och stabilt när min egen värld är i rubbning.

Mat och träning har jag såklart inte skött denna veckan heller, mår inte bra psykiskt och då är det så svårt att hålla sig till de bra rutinerna. Men ska försöka sköta maten i alla fall, så får träningen tas upp när jag är mer i balans.

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

ja dom där handledarna.... men då får ni ju antingen be om att få byta, eller säga att va fan, nu får du säga lite positivt...

o oavsett dålig eller bra, en godkänd c-uppsats är det som krävs, sen spelar den ingen roll.... (oftast)

Svar: Ja, vi kämpar vidare o får försöka stålsätta oss och se det hon säger som en hjälp framåt
Chetti

2015-09-26 @ 08:54:52
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: mamma

Det verkar vara en besvärlig handledare. Får ni inte alls yttra er utan stå snällt som fromma lamm. Vad säger de andra i gruppen?

Svar: Vi får prata men vi inser väl efteråt att hon har en poäng i det hon kritiserar. Det är väl det som e det jobbiga, att inse att man är långt ifrån klar o ska göra ändringar hela tiden.De andra i gruppen träffar vi knappt men vet att några av de också varit nere. Vi får bara kämpa vidare o hoppas på det bästa. En bra uppsats är en avslutad uppsats känner jag nu
Chetti

2015-09-26 @ 17:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0