6 veckor kvar

Det slog mig idag, det är bara 6 ynka veckor kvar innan jag tar examen! 6 veckor!!
 
Idag har jag verkligen suttit och nötat, mindmapat och traglat saker till salstentan på tisdag. Helt slut i huvudet. Ska köra lite ikväll också och i princip hela söndagen går åt till att repetera och försöka komma ihåg saker samtidigt som jag måste få grepp om helheten.
Hörseltestet på Samuel gick inte bra, för den unge herren vägrade gå med på att göra det... Så vi bestämde oss för att skjuta fram hörseltestet till 5-årskontrollen och hoppas det går bra då.
 
I helgen ska vi ut hela familjen och shoppa skor och vårjackor åt barnen samt beställa glasögon till Lilleman. Sedan får vi lyxa till det med att äta ute också =D Resten av helgen blir som sagt ett jävla pluggande =(
 
Ser framemot 5 lediga dagar nästa vecka så får kötta på nu.
 
 

Bevittnade en demonstration vid Slussen, läste senare att det var tyska aktivister och att det blev en kort demonstration.
 hehehehe
Lite motivation och inspiration för alla som kämpar på därute med olika slags kamper. Heja er
 
Trevlig helg på er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0