Sista praktikveckan igång

och den sista praktiken på utbildningen dessutom. Det är både skönt att slippa praktiken men även lite sorgligt då man ännu en gång lärt känna nya trevliga människor. Dessutom vet jag vad som väntar runt hörnet med kliniska examinationer och salstenta...
 
I helgen var det full hålligång som vanligt, med Samuel har man aldrig lugn och ro... Det var fint väder i alla fall så vi var ute och lekte både lördag och söndag
 
Samuel följde dessutom med på både powerwalk och veckohandling. Helgen flyger förbi och det är synd att lediga dagar går åt till tråkiga saker som handla,  plugga, tvätta och sådant... Men vi hann med en hel del mys och gottigott hahaha
 
Som sagt är detta sista veckan på praktiken men på fredag är jag ledig och ska surprise surprise plugga, hemtentorna ska skrivas klart och skickas in, sedan ska jag läsa på inför kliniska examinationerna. Och även denna vecka måste jag sitta på vardagkvällarna och söndag och läsa till salstentan. Jaja, för varje dags plugg är jag en dag närmare examen!!
 
Först hade jag tänkt skippa examensfest men sedan tänkte jag nej fan jag har slitit i tre långa år, med tårar, gråa hår och sena kvällar och jag förtjänar en examensfest med god mat och dryck med familj och vänner! Så i helgen skickades inbjudningarna ut =D
 
Just det, på onsdag ska Samuel träffa ögonläkare och det är i Skärholmen där jag praktiserar och just 12:00 när jag har lunch så jag ska smita iväg och möta upp pappa F och Samuel så jag får vara med. F hävdar att Samuel visst kan se... medan jag är ganska övertygad om att han är närsynt. Vi får se om Samuel överhuvudtaget går med på någon undersökning...
 
Nu ska jag vila resten av kvällen för ikväll blir det inget pluggande!!
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

alltså är där någonting som F skulle någonsin tro som inte är 100% "normalt" om sina barn? Kan vara en rätt farlig inställning att ha... (får dadda hans gump när jag träffar honom haha)

Svar: Våra barn är perfekta 😂😂. Ja, F behöver nog lite dadda gumpen 😄
Chetti

2016-04-12 @ 07:37:30
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingells

Hur gick det hos ögonläkaren? 🤓

Svar: Han blev såklart sjuk natten mot onsdagen med hög feber så vi fick avboka... Ska boka ny tid nu i veckan
Chetti

2016-04-19 @ 23:25:36
URL: http://ingells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0