Helgen

 
 
Helgen var bra. I lördags åkte jag och Henry ut själva och gick på bio. Vi såg den Stora Vänliga Jätten och den var mycket bra. Jag brukar inte gilla barnfilmer men den var underhållande och hade en bra story. Sedan åt vi på McDonalds, myspys.
 
I söndags storstädade vi, jättetråkigt men här var sååå smutsigt då alla barnen är lediga nu... Sedan drog vi ut hela familjen och vi köpte äntligen en ny tvättmaskin, det blev en Bosch. Hoppas den håller längre än den förra... Den ska installeras på torsdag och sedan slipper vi äntligen tvättstugan och allt kånkande och släpande.
Sedan åt vi ute, thaimat. Resten av kvällen blev det slappande framför tv:n.
Idag jobbade jag kväll så jag och Alicia gick först till Synoptik för att bestämma vilka linser hon ska ha och så skaffade vi linsabonnemang och då fick hon välja ett par solglasögon för upp till 1300kr. Hon valde ett par Rayban för 1500kr så det kostade "bara" 200kr med 1300kr rabatt. Så fina! Vi ska dela på de hehehehe
 
Denna veckan blir det mycket jobb, jag är bara ledig på torsdag så det lär bli tungt men får vila innan och efter jobb yeah right hahahaha
 
Imorgon fyller min käre make hela 43år!! Jag kommer inte vara här och sjunga för honom, hoppas barnen gör det och sedan när jag kommer hem från jobb, sticker han direkt till jobb så inget firande direkt...
 
Ha en fin vecka allihopa, tråkigt att jobba denna veckan när typ över halva av Sveriges befolkning är lediga =(
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

Arbeit Macht Frei :D

Svar: =/
Chetti

2016-08-02 @ 07:27:27
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingells

Lyxigt med Raybanglasögon!

Svar: Ja, men de är inte särskilt bekväma hahaha. De billiga från H&M sitter bättre =)
Chetti

2016-08-08 @ 23:21:38
URL: http://ingells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0