Ny vecka igång

 

Helgen har varit en blandning av nytta och nöje. Lördagen bestod av städning, veckohandling och sedan drog jag och Samuel 5,5mil norrut hem till min fina Agata där även Emma var. Vi blev bjudna på jättegod grillad oxfile med tillbehör och sedan himmalagad äpplekaga. Supermysigt att träffa min "systrar" och nästa gång blir det härhemma =D

Söndagen bestod av mer städning *puh* och på kvällen gick jag och Anna ut  ensamma och åt thaimat och gick på bio och såg Lights out. Se ovan! Filmen var helt ok, blev några skrik =D

Jättemysigt att gå ut utan barn och kunna prata i lugn och ro.

 

 
Denna vecka jobbar jag 6 dagar och är bara ledig på torsdag. Ska jobba kväll imorgon och tydligen ensam som sjuksköterska vilket känns sjukt läskigt. 10 patienter som jag har ansvar över och vad som helt kan hända. En patient som jag skrev in i fredags, dog i lördags och det kändes tungt...
Chefen frågade om jag kände mig ok med att vara ensam imorgonkväll och visst om allt flyter på så går det nog bra annars blir det nog kaos hahahah
 
Nu är hela familjen igång med vardagen igen då Henry sist ut började 5:an idag. Så nu rullar vardagen igång på riktigt!
 
Ha en bra vecka gott folk!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0