Intervju 2

Idag var jag på intervju på geriatriken, R73 på Huddinge sjukhus. Det är en avdelning där man utreder demens.

Det kändes jättebra! Mysig avdelning o chefen erbjöd 25500kr. Jag berättade att jag ska på fler intervjuer o då sade hon att hon kan höja lönen om de andra erbjuder mer 👍. Och att jag ska höra av mig efter mina intervjuer om jag ffa är intresserad då. Bara 4 personer hade sökt tjänsten!! 

Jag har inte fått tag på kardiologen än men försöker igen imorgon. Troligen berättar jag om alla intervjuer o hör vad hon säger.



Samuel somnade sittandes i kundvagnen 😂😂
Praktiken på vårdcentralen är tråkig faktiskt... Är på hemsjukvård denna vecka. Troligen blir det roligare på mottagningen.



Kommentarer
Postat av: Stamp-E

alltså det enda jag kan fokusera på under ditt inlägg är hur jävla kusligt ansiktet ser ut som speglar sig bredvid din selfie....

Svar: Tack för dagens skratt 😂😂
Chetti

2016-02-25 @ 07:26:46
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: mamma

Det verkar ju lovande med lönen! Mycket spännande och Huddinge är ganska nära. Men Henry, vad har Du gjort med håret?

Svar: mmm man får ha lite is i magen o inte ha för bråttom när det gäller jobben och lönen.Henry ramlade över en gräsklippare hahahaha
Chetti

2016-02-25 @ 17:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0