Fredagkväll

Skönt med fredag!

Jag har haft en ganska soft vecka rent skolmässigt. Skola måndag-onsdag då vi gjorde vår presentation på powerpoint. Vi övade framför en lärare och det gick bra, lite småfix bara som vi fixat till. 

Torsdag var jag hemma, tog ner alla julsaker vilket faktiskt kändes sorgligt 

Idag, var jag också hemma. Rensade ut hela förrådet, slängde en massa skit, lagt ut någon annons bland annat på min älskade cykel.


Jag cyklar aldrig numera, den tar upp stor plats i förrådet och vi behöver pengarna. 

Hämtade våra pass så nästa vecka bokar vi resan till Wales wihooo ✈️



Årsbesked från CSN. 23 år att betala av, då är jag runt 59år när lånet är avbetalt 😊. Lagom till pensionen hahaha

I Helgen kommer vi inte göra mycket. Skitkallt, -18 typ. Så det blir film, mys och imorgon är det lördag så kommer äta en massa gott 😄

Trevlig önskar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0