Termin 6 igång

Helgen blev en innesittarhelg igen =D Bara träning, handling, tvätta och sådant, en massa ätande och mysande.
 
 
 
Samuel blev av med "Magnus Uggla" håret, kanske inte bästa klippningen men nu kan han se igen hahaha
 
Idag körde termin 6 igång och det blev en rivstart. Först ut är en två veckors praktik på ortopeden på Huddinge sjukhus tillsammans med arbetsterapeutstudenter, fysioterapeutstudenter, sjuksköterskestudenter och läkarstudenter. Vi ska lära oss av varandra genom ett interprofessionellt lärande. Första dagen bestod av ett intro mellan 10.00-15.00 och sedan jobbade jag halva kvällen till 18.30. Vi blev verkligen inkastade i arbetet och jag kände att jag var lite lost och hade ingen kontroll riktigt. Men men det kommer säkert kännas bättre efter några dagar.
Jag jobbar tisdag-torsdag denna veckan och så är fredagen "ledig" men då ska jag fundera på alla skoluppgifter vi ska hinna skriva och lämna in också...
 
Är helt slut i kropp och knopp men så brukar det bli första dagen på ett nytt ställe. Bara att bita ihop tills kroppe noch knoppen kommer in i det =)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0