Fullt upp

Bloggandet får ligga på is när livet går i snabb takt.
 
Andra inskolningsveckan på jobbet är över och den kändes mycket bättre än första. Känner att jag har koll på en hel del saker men kommer säkerligen fråga ihjäl de andra de första veckorna hahaha
Nästa vecka är sista inskolningsveckan och sedan ska jag gå helt själv *hjälp*. Det är skönt på ett sätt att få ansvar och kunna lägga upp sin arbetstakt och uppgifter som man själv tycker. Men läskigt att få allt ansvar över människor och deras välbefinnande...
 
Mamma-Aliciadagen i tisdags var mysig, det blev en del shopping och sedan mat på det.
 
 
 

Jag jobbade dag Midsommarafton, första gången som jag jobbar på en helgdag men det kändes helt ok. Extrapengar är också trevligt =)
 Väl hemma så började Midsommarförberedelser. Anna och Denise kom över, vi åt grillspett, pommes, grönsaker, sås och vitlöksbröd. Mycket trevligt!!
 
 
 
De sov över till lördagen och det var mysigt, vi tittade på film och frossade i en massa gott.
 Gamla gifta paret kallar jag Henry och Denise, för de leker bra ihop men tjafsar då och då som ett gammalt gift par hahaha
 
Anna passade barnen ett par timmar så passade jag och F på att få lite egentid. Först åt vi kinamatbuffé såklart
 
Sedan drog vi och spelade biljard, vi båda är pinsamt dåliga men det var roligt hahaha
Alla affärer var stängda tyvärr för vi tänkte titta på soffa, tv och sådär men det blidde inget. Så vi köpte glass och åkte sedan hem mätta och belåtna.
 
Idag, söndag så ska jag till Ikea och shoppa för skattepengarna, vi behöver lite smått och gott, lite madrasser, hyllor m.m. F sover fortfarande så han får sova ut först sedan kan jag åka själv, att gå på Ikea med Samuel är inte något jag rekommenderar...
 
Nästa vecka jobbar jag dag måndag, onsdag-fredag, kväll på tisdag och jag är ledig även nästa helg wihooo
 
Ha det bra allihopa! Detta underbara väder, ena dagen 28grader varmt och nästa dag ösregn hela dagen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0