Långfredag

Jag på min praktikplats =D
 

Jaaa påskledigt i 4 dagar wihooo. Alicia och Henry har ju påsklov nästa vecka men tyvärr har jag praktik så Samuel kommer gå på förskola.
 
Idag drog vi till Andys lekland med Anna och Denise och det var full speed på barnen.
 
 
Sedan kom de hem till oss och umgicks lite till. Jag vaknade med lite halsont och förkylning imorse så det kanske var tur att vi inte åkte ner. Det blir vila i helgen!
Vi får fira påskafton själva tyvärr då Anna och Denise åker ner till Skåne imorgon. Jag ska handla lite god mat och godis imorgon mmmm så det vi ska göra är att umgås med barnen och äta gott. =D
Vi drar nog till simhallen på söndag så barnen får göra något roligt.
 
När det gäller mat och träning så har jag bra och dåliga dagar kan man säga. Jag försöker träna 3 ggr/vecka och äter väl hyfsat ok men så slinker det ner en massa skit tyvärr... Ja det är ett medvetet val som jag ångrar varje gång!! Men men det är inte hur många ggr man faller utan hur många ggr man orkar ta sig upp. Jag ger aldrig upp! En dag hittar jag balansen och går ner till normalvikt och behåller den. En vacker dag =D
 
Jag önskar er alla en glad påsk och en skön ledighet (om ni är lediga...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0