2 veckor kvar

Nu börjar det bli läskigt nära hahahaha. 2 veckor till examen och det är en fantastisk känsla och ett lugn som infinner sig inuti mig som inte funnits på 3 år.
 
Idag fick jag reda på att min hemtenta jag skickade in i fredags får minst G, vi får slutgiltiga betyget nästa vecka men jag är självklart nöjd med G. Gruppuppgiften vi lämnade in i onsdags är redan granskad typ och läraren tycker kursmålen är väl uppfyllda! Vi får även slutgiltigt betyg för den nästa vecka. Vi har nämligen två seminarier nästa vecka som hör ihop med hemtentan/grupparbetet. Så det är en bra känsla idag att kunna säga att alla skriftliga grejer är klara och det enda som återstår är två seminarier och sedan är skolan slut!! =D
 
I helgen händer väl inte värsta grejerna, blir väl lite utelek och sådant.
 
Önskar er alla en härlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0