Lugn och behaglig helg

Jag bestämde mig för att ha en lugn helg utan en massa måsten.
Kickstartade helgen med ett träningspass efter en veckas uppehåll p g a sjukdom. Kändes så skönt, faktiskt hunnit med 3 träningspass i helgen. Kör 3-4 ggr/veckan.
 
I lördags gjorde vi inte mycket, jag var ute och lekte med Samuel, handlade och sedan minns jag inte vad som hände hahaha
 
Idag, söndag var det ju morsdag.
 
 Från Alicia fick jag denna fina teckning. Henry sade bara glad morsdag och Samuel blev sur när jag sade att det var mammas dag och svarade "Nej, det är min dag" hahaha
 
 
Min fina mamma som jag saknade extra mycket idag. <3 Flera av syskonen firade henne i alla fall och det är ju tur hon har flera barn =D 
 
Henry kom på första plats i sin årskurs i år igen. Han säger att han sprang på 18 minuter på 5,5km men jag undrar om distansen var så lång?! Isåfall är han ju riktigt snabb... Jag frågade flera ggr men han insisterade på att distansen var 5,5km.
 
 
 Alltså denna är så bra hahahaha. Detta är jag "Nej, jag ska inte äta något onyttigt idag" ooopss snaccident....
Men jag har faktiskt för att vara helt ärlig inte ätit något onyttigt på 4 veckor och kommer inte äta något onyttigt fram till examensdagen. Sedan kommer jag gå tillbaka till lördagar som gottedag. Men ville boosta viktkampen lite med att undvika onyttigt ett par veckor.
 
Nästa vecka då, nästa sista veckan innan the big day! Vi har en reflektionsuppgift att skriva som handlar om samtalsträningen vi haft, sedan har vi ett seminarie på onsdag där vi som jag förstått det presentera vår egen individuella hemtenta?! och på torsdag har vi sista seminariet där vi ska presentera grupparbetet. Sedan är vi klara!! Sedan väntar en vecka med förberedelser och inköp inför examensdagen!! =D
 
Och det ska bli sjukt varmt här i veckan!! jaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0