Long time no see

Har helt enkelt ingen lust att blogga längre...
 
Men jag har ju mina hängivna bloggläsare som kanske vill veta vad som händer i våra liv.
 
På höstlovet åkte vi till Skåneland och hälsade på familj och vänner. Mysigt, härligt och roligt hade vi.
 
Första dagarna spenderas hos min syster Ingells i Skurup, där vi bland annat körde "Halloweenspelet" (läs julklappspelet), gick en runda i Svaneholm och gick till Vellingeblomman. Mysigt, god mat och trevlig sällskap.
 
På måndagen, var det Halloween och den firade vi hemma hos min bror Stamp-E med familj. Vi gick trick or treat och barnen håvade in en massa pengar och godis.
 
Resten av veckan träffade vi gamla vänner, familj och släkt. Vi var också en tur på Tekniska och Malmöhus slott museum med min lillebror Max m.fl.
 
Min familj är tokig, rolig och det är aldrig lugnt eller tråkigt när man hänger med dem! Saknar dem väldigt mycket, bara att gå över och umgås ett par timmar här och där. Visst kan vi flytta ner men vårt liv är häruppe så det är inte så enkelt.
När barnen är äldre blir det enklare för mig att bara åka ner själv över en helg och så.
 
Väl hemma igen så drog jobbet igång redan nästa dag. Världens bästa jobb =D
Har nu haft mitt första dödsfall och patienten somnade in snabbt och lugnt. Det gick bra men anhöriga hann inte in tyvärr då det var ett oväntat dödsfall.
 
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

o till alla som ser bilderna.. det är inte som vi gör oss till.. vi ser ut så... vi är castade till Wrong Turn 8 :D

Svar: hahahaha =D
Chetti

2016-11-13 @ 10:57:31
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0