Ledig tisdag

Såg denna filmen igår, Under the Shadow är en persisk skräckfilm. Jag tyckte om den, några jumpscares och en bra historia genom hela filmen.
 
Vad händer annars hos oss? Jobbade hela helgen, fredag-måndag så är ledig idag tisdag. Samuel är sjuk, troligen öroninflammation så han är hemma denna veckan. Så jag passade på att storstäda hela lägenheten, tvättade en hel del, lagade god mat och nu tänkte jag kolla på en film.
 
Om 10 dagar åker vi till Skåne och det ska bli härligt att träffa mamma och resten av familjen som bor där.
 
Resten av denna veckan jobbar jag onsdag-fredag. På torsdagkväll är det föräldramöte på Alicias skola så jag får stressa dit efter jobb. Skulle jobbat kväll på torsdag men bytte med en kollega så jag jobbar kväll imorgon istället.
 
Ledig helg framför mig wihoo, på söndag ska jag och Alicia ut på lite egentid. Det blir en massa shopping, mat ute och så får vi se om vi hinner med att gå på bio också. Ska bli mysigt!
 
Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0