Trött

Jag lider av trötthet, är trött konstant trots att jag sover bra om nätterna. Vet inte vad som är fel?!
Det jag vet är att vissa dagar på jobbet är hemska, i fredags var det sjukt stressigt och jag åt min lunch 14:00... Ibland blir det övermäktigt och jag känner mig otillräcklig trots att jag jobbar snabbt och effektivt. Hoppas den kommande veckan blir lite lugnare.

I helgen var jag ledig och idag var vi hemma hos Anna, Dari och Denise och hälsade på. Vi blev bjudna på en jättegod äpplekaka 😄

Nu är det några få veckor kvar till Skåneresan och det ska bli skönt att vara ledig en vecka.

Ni får ha en bra vecka gott folk!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Inte bra att vara så trött hela tiden =(

Svar: Det är lite bättre denna vecka, försöker varva ner o sova ordentligt, börjat motionera lite igen också.
Chetti

2016-10-10 @ 11:19:54
Postat av: anna

känner igen mig och det är inte kul att vara trött hela tiden
men du är på högvarv ;-)
Tack för det trevliga sällskapet

2016-10-26 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0