Krassliga

Så fort hösten gör intåg så slår det till, förkylning, hosta och besvärlig hals. Samuel var hemma med pappa onsdag-fredag, jag har legat i sängen nu i helgen, Henry är oxå dålig men kan inte vila utan är igång hela tiden...
Varför jag drabbats är direkta följder av dålig kost, inte tillräckligt med frukt och grönsaker, ingen motion, sover för lite och stressiga dagar.

Nästa vecka jobbar jag 6 dagars vecka så det gäller att orka med. Hoppas jag gör det!

Hoppas ni får en fin vecka gott folk


Kommentarer
Postat av: Ingells

Att du blir sjuk beror på virus, inte på dålig kosthållning 😉 Annars hade jag varit sjuk konstant 😂

2016-09-19 @ 17:31:08
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Nja, dålig kost, brist på motion, stress o dålig sömn m.m. sänker kroppens immunförsvar så att kroppen inte kan stå emot virus o bakterier speciellt för oss svagare människor hahaha Men vissa har starkt immunförsvar och ni är lyckligt lottade 😄
Skönt att du håller dig frisk, själv är jag sjuk ett par ggr/år uuuuuuu 😓

2016-09-20 @ 15:36:47
Postat av: annaadidas

krya på er

2016-09-23 @ 13:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0