Ett inlägg till wow hahaha

Lika bra att passa på med ett inlägg till. Jag har många fler bilder men den här appen är kass!!


Sista 10 dagarna av semestern så tog vi det lugnt hemma, välbehövligt! Film, utelek och sådana lugna saker.
Jag har haft egentidsdagar med barnen nu i augusti. Alicia ville shoppa, Henry gick jag på bio med och såg The Emojimovie. Samuel gick jag också på bio med, första gången och det gick bra! Vi såg Despicable me 3 alltså Dumma mej 3. 

Nu har jag jobbat i 2 veckor och det känns bra! Hade ställt in mig på att jobba hela hösten och söka barnmorskeprogrammet till våren igen. MEN i tisdags, mindre än en vecka innan skolan drar igång så ringer de och erbjuder mig en plats på barnmorskeprogrammet på Karolinska Institutet!!! Och efter att ha rådfrågat F som skrek JA så svarade jag ja!! 
Kaos i min hjärna och eftersom jag är planerings- och rutinmänniska så fick jag ställa om mig på nytt!

Imorgon 28/8 09:00 börjar jag skolan igen och denna gång som barnmorskestudent! Omvälvande, chockartat, glädjefullt, skrämmande, roligt och allt på en och samma gång! 1,5år är den här vidareutbildningen och den leder fram till en magisterexamen och barnmorskeexamen med ännu ett yrke och legitimation. Så om allt går bra är jag klar i januari 2019!

Nu kör vi!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0