Bebisen är här

Riktigt häftig upplevelse att vara på andra sidan. Anna sattes igång i fredagseftermiddag och hon kämpade på som en superkvinna. Anledningen till igångsättningen är att hon har haft väldigt högt blodtryck senaste veckorna som inte gett med sig.


Efter mycket lustgas, sönderkramade händer och jävlar anamma som tittade en lite Gabriel ut 18:32 i lördagskväll. Fantastiskt! Jag fick klippa navelsträngen ❤.
Nu ligger de på BB, vi var en sväng förbi igår så syskonen fick träffa sin lillebror.

Själv har jag varit sjuk sedan i torsdags, skulle jobbat hela helgen. Kunde självklart inte svika Anna så med en massa Iprensa, Strepsils, Nezeril och vatten så gick det någorlunda. Men har inte fått gosa och snusa på honom än då jag inte vill riskera att smitta honom. Jäkla förkylning.
Är hemma idag också men ska försöka jobba på onsdag, vill ju heller inte smitta ner gamlingarna 😕

På lördag drar vi till Skåne wihoo  


Kommentarer
Postat av: Anna Umukoro

Tack så hemskt mycket för all stöd. Ni är världens bästa och kunde inta ha fått bättre stöd.
löv you

Svar: Tack för att jag fick vara med på denna otroliga händelse!! Love you ❤️❤️
Chetti

2017-04-17 @ 20:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0