Hej

Jag bloggar sällan nuförtiden. Helt enkelt för att jag thcker att jag inte har något intressant att säga. 


Snart är det 1år sedan jag tog examen!! Helt otroligt vad tiden går. I juli/augusti får jag veta om jag ska plugga i höst, spännande! 
Intagningskriterierna baseras enbart på hur många år man jobbat som sjuksköterska, ju fler år desto större chans att komma in. Och med mitt ynka år så ser det ju inte ljust ut men inget är omöjligt 😄. 

Med vikten är det skit... Börjar om på nytt varje vecka. Känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra... väger ca 24kg mer än förra året och jag skäms o mår dåligt över det. Vill inte vara ute, vill inte träffa folk, vill inte vara social och jag skäms när jag träffar gamla klasskamrater från sjuksköterskeskolan... vill bara sjunka genom marken när jag ser dem 😓

Vet att det ligger på mig för att det ska förändras. Är bara så förbannat trött på min jojobantning...

Jaja, samma visa hela tiden, men vill bara lätta mitt tunga hjärta 


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jupp tiden går sjukt fort..

jupp vikten går minst lika fort.. :D

men du.. lyssna på den nya låten "Festar man så festar man och då festar man rejält" :D

Svar: Upp och ner, upp och ner men vi ger inte upp!! Heja heja
Chetti

2017-06-05 @ 06:49:29
Postat av: Ingells

Haha Erik 😂👍🏻 Ja vi hatar att vara feta men älskar att äta. It's a living hell 😩

Svar: Jepp, precis. Älskar att äta men hatar att vara tjocka 😓
Chetti

2017-06-08 @ 18:04:35
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: paula

du ska inte skämmas. du e vacker och har ett stort hjärta. vikten är inte allt. jag väger 106 kg och mår bra psykiskt ändå för jag har planer på att börja träna taekwondo igen när kevin blir utskriven och kan passa han under tiden eller när jag och pucki har flyttat isär så han kan ta han ( när han har hjälp av någon annan). visst e jag tjock/fet men så what? jag e väl en shysst person ändå? tänkt inte så mycket på vikten fokusera på det som är viktigare. jag förstår hur du tänker (nästan ialla fall :-). men tänk på att du e inte 20 mer och du har 3 barn. men mår du så dåligt av din vikt så sätt upp små mål. tex. 5 kg i taget och när du gått ner det så köp nåt fint för din prestation :-) o.s.v u go girl!!! :-) <3

Svar: Tack fina syster ❤️.
Jag kan gå ner, har gjort det X antal gånger på 15år men behålla vikten är mitt dilemma. Men tack för tips och råd! Kämpar vidare o försöker att inte skämmas 😊
Chetti

2017-06-12 @ 22:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0