Söndagkväll

I lördags bakade jag lalabollar till Henrys kalas och sedan bad F om en äppelpaj vilket han fick som muta för att inte jobba lördagkväll/natt =D
Vi var även hemma hos Anna en sväng och hälsade på, mysigt!
 
Samuel har snorat och hostat sig igenom helgen men vi tycker han är nu så pass att han kan gå till förskolan imorgon. Han är precis som vanligt bara näsan som rinner då och då.
 
 
Idag var det dags för simträning för Henry och jag är väldigt imponerad av honom att trots att bassängen var full av barn och vuxna som tjoade och tjimmade lyckades simma sicksack igenom allt och klarade simtestet ännu en gång. Jag blev själv väldigt stressad av all liv och rörelse i poolen.
Imorgon börjar nya momenten i kursen så jag har skrivit ut och gått igenom det mesta och försökt göra en preliminär plan för att hinna med alla uppgifter, praktik och en veckas ledighet mitt i allt (som är efterlängtat). Full fart kommer det bli närmsta 2 månaderna och intensiva/långa dagar men väldigt roliga ämnen och saker som vi ska lära oss.

Känner mig lite krasslig i halsen buhu men tar mina Walesiska tabletter och hoppas de ska skydda mig. Har inte tid at tbli sjuk!! Ja, mycket är mitt fel då jag äter en massa skit, dåligt med frukt... och motionerar noll för tillfället...
 
Ha en fin vecka you people
 
ps. drömde inatt att jag inte klarade förra tentan och jag var så arg och ledsen och ville bara hoppa av hela barnmorskegrejen. Jag skrattade högt när jag vaknade eftersom jag var grym på tentan då jag fick totalt 76 poäng av 78. Men i drömmen var det en hemsk känsla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0