Andra skolveckan swishade förbi

 
Denna veckan har vi haft föreläsning i graviditets fysiologi, endokrinologi, pappors och samkönades pars behov och vilket de stöd de behöver och goda levnadsvanor.
Vi har även hunnit med två gruppduggor vilket är som en grupptenta, grupperna (vår klass är indelad i 6 mindre grupper) fick själva skriva 10 frågor om ämnet vilket var anatomi första gången och endokrinologi andra gången som vi sedan bytte med en annans grupps frågor. Så fick vi svara på dem och sedan fick vi rätta våra egna frågor. Lärorikt och det gör att ämnena känns mer levande och att man pluggar inför den stora tentan i oktober redan nu.
 
 
Igår slutade jag runt 12 så min käre make kom och hämtade mig och så åt vi lunch ute alldeles själva =)
 
Nu är det helg och det är så ovanligt att vara "ledig" varje helg nu, kunna sova ut två dagar i veckan är guldvärt och att ha tid att umgås med familjen.
 
I helgen ska Henry på barnkalas, vi ska hem till Anna och hälsa på, på söndag ska vi till Gudstjänst då alla 5-åringar är inbjudna för att vara med och få varsin bibel för barn vilket är en barnbok med bibliska berättelser. F är ju emot kyrkan, religion och allt vad det heter så han ska inte med, han sover säkert när vi går dit.
 
 
 
 
En annan bra sak med att vara ledig på helgerna är alla filmer jag hinner se =)
 
Trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du låter härligt positiv, wiiiihoooooo :D underbart! Trevlig helg!

Svar: Känner mig mer positiv än på länge faktiskt! Känner mig gladare, nöjdare och mer harmonisk. ❤️
Chetti

2017-09-09 @ 07:22:57
Postat av: Stamp-E

gött med inlägg, bara kötta po :D

Svar: Ja, ska försöka 🙈😂
Chetti

2017-09-09 @ 07:40:03
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Hur lyckades du göra den där blundande apa-emojin???

Svar: Menar du 🙈? Den finns bland "djuremojisarna" Kolla igenom 😄
Chetti

2017-09-13 @ 13:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0