Praktikvecka 4 igång

Full fart på praktiken idag med massor av olika saker. Fick ge p-spruta, dra spiraler, informera ett par om vad det finns för preventivmedel på marknaden idag samt det bästa både ta ut och sätta in en p-stav 😄
Dessutom lyssna på hjärtljud, ta gravtester m.m.

Tisdag och onsdag är jag ledig. Tisdag är jag ledig på riktigt medan jag på onsdag ska ladda om och börja plugga inför nästa salstenta som vi har om två veckor. 

Helgen var lugn, gjorde inte så mycket mer än det vi gör varje helg; träna, äta, handla, städa och sådant. Film såklart.
Har börjat följa en "ny serie" på HBO "Power" vilken funnits sedan 2015. Helt ok serie men Empire på Viaplay är fortfarande nummer 1 i min lista. 

(null)

Brukar aldrig twittra men lade ut en "efterträningsbild" och taggade en amerikansk sångare/skådis som heter Rotimi. Och han gillade min tweet hahaha starstruck 🤩

Sedan så skojade jag till det och mimade och spelade in en snutt till Kapten Röds nya fantastiska låt "mina ögon rinner ner" och skickade till honom på Instagram och då lade han upp det i sitt flöde! Hahaha 😄🤩
Jag ska se honom på Grönan i september! Ska bli så kul!!!

Och den 9/5 ska jag se Kaliffa på Grönan!! Ska oxå bli så kul!!!

Ni får ha en härlig Valborg!
Själv bojkottar vi brasan som vanligt och har en lugn hemmakväll som vanligt 😊



Kommentarer
Postat av: Ingela%2520

Aldrig hört talas om Rotimi, men sjukt kul att han gillade ditt inlägg 😃 och vi vill ju se vad du skickade till Kapten Röd 😄

Svar: Rotimi har över 968000 följare på Instagram. Spelar i serien Power, gjort några filmer och sjunger typ rn’b. 😊
Verkligen kul när de är lite ödmjuka trots att de är kända.
Det var bara en liten snutt där jag mimar till Kapten Röds nya låt. Inget speciellt hahaha 😂
Chetti

2018-05-04 @ 07:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0