Fredagkväll

En av de bästa känslorna jag vet är när jag tränat järnet i en timme, sedan duschat och slutligen sjunker ner i soffan framför tv:n. Trött och mör i kroppen men stolt över att jag tränat och inte kommit med någon ursäkt för att inte träna. 

Maten däremot är det väldigt sisådär med. Gått upp ett par kilo i sommar tyvärr så mitt mål att hålla vikten i sommar hänger på en skör tråd. Ska försöka köra hårdare med kosten dessa två sista veckor på sommaren. Hoppas kunna jämna ut vikten något. Jag är ändå stolt över mig själv för det kunde varit mycket värre = stoppa huvudet i sanden, frossa varje dag och inte väga mig alls. 

I veckan jobbade jag måndag-onsdag. Jag har varit ledig torsdag och då pkte vi och shoppade lite. 

(null)

Nya snabba pjucks till Samuel.

Idag, fredag, var jag också ledig. Drygt 9 veckors sommarlov är över för Henry. Idag följde jag med Henry till skolan. Henrys första  dag i 7:an, högstadiet redan!!
Han börjar dessutom i en ny skola, Kunskapsskolan. Han var väldigt glad efter skolan. Han hade redan fått en kompis 🤗

(null)

(null)

Sedan drog vi hem till Anna o Denise och hälsade på ett par timmar ❤️

(null)
(null)
(null)

Jag jobbar lördag och söndag, mina två sista dagar som sjuksköterska på BB. Sorgligt men så är det!
Nästa gång jag jobbar där är jag barnmorska ❤️🙌🏻🤗👶🏻💙

Trevlig helg po er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0