Jobbehelgen är över

Det gick bra i helgen, det var lugnt och inte alltför varmt på avdelningen.

(null)
Har hunnit se klart första säsongen av OITNB och jag tycker den är ok. Men inte så fantastisk som alla säger.
Kanske blir bättre med tiden?

Det var inte en kul vägning i lördags men så har jag ätit dåligt i 3 veckor. Men men nu tillbaka till bättre vanor och nå mitt mål att hålla vikten i sommar. 

Jag är ledig nu måndag och tisdag så jag, Anna och alla barnen ska åka kryssning. Ikväll tar vi en 24 timmars nöjeskryssning på de sju haven. Ska bli kul med en minisemester, bort från mobiler, datorer och sådant. 

2 arbetsveckor kvar innan Vacay numero 2 yay ☀️☀️☀️

Ha en fin vecka you guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0