Semestern fortgår

Åh, vad lugnt och tyst det är när barnen är i skolan och F sover. Jag har inte gjort mycket i veckan.

(null)


Lämnat och hämtat Samuel, varit på utvecklingssamtal med Alicia, varit på banken och fixat bankkonto, bankkort, swish och bankid till Alicia. Idag åkte jag och shoppade kläder. Det blev ett gäng kläder från Myrorna och KappAhl. 

(null)
(null)

Jag har även kollat på OITNB, är snart klar med säsong 4 puh, tar sin lilla tid med 13 avsnitt a’ en timme per säsong. 

Det där med bara pulverdiet funkade 2 dagar hahaha. Nu kör jag bara pulver vissa dagar och äter middag de dagar jag tränar. Det lär ju gå nedåt med vikten ändå, kanske inte lika snabbt men whatever 🤗

I helgen ska vi fira Alicia med ett mindre kalas. 🤩☀️🎉🙌🏻

Ha en fin helg 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0