Julaftonskväll/4 veckor kvar!!

Jobbehelgen gick bra och jag lyckades vara med på en förlossning så är uppe i 39 nu wihooo. Hoppas det fortsätter trilla in förlossningar under mina sista 15 pass på förlossningen. Mina två veckor på BB är nu över och bedömningsformuläret är ifyllt. 
4 ynka veckor kvar innan jag är barnmorska, galet! 

Just det, fick godkänt på salstentan vi hade förra veckan wihoooo 🤩😍

(null)
(null)

(null)

Nu är jag ledig alla tre juldagarna och det är sååå underbart! Idag firade vi jul härhemma med Anna och barnen. God mat, trevligt, galet och roligt sällskap. Bra julklappar, alla är nöjda tror jag...

(null)
(null)
(null)


Jag fick fina klappar av familjen:
(null)
(null)
(null)

Alicia fick en massa från sin önskelista så jag hoppas hon är nöjd.

Henry fick en datorstol som han önskat sig plus en massa annat kul

(null)

Samuel fick lite grejer från SML
(null)

Pappa F fick några välbehövliga grejer från oss, skinnhandskar, ett fotbad och en massagekudde. 
(null)

(null)


Juldagen och Annandagjul kommer bli lugna och fina. Äta, vila och kolla film är planen 😍🤩

Sedan jobbar jag tre nätter torsdag-lördag, komsi komsi bebisar.  

Ha en God Jul och härliga mellandagar


Kommentarer
Postat av: Ingela

Komsi komsi babysar hahaha :D

Härligt med mysig rolig julafton, det hade vi med fram till 21 då jag blev dålig i vinterkräksjuka :(

Svar: Bläää vinterkräksjuka...

Chetti

2018-12-26 @ 03:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0