Så trött...

Jobbade inatt och har knappt sovit något sedan jag kom hem. Sov typ 2 timmar och har sedan legat och vänt på mig ett par timmar tills jag gick upp. 
Nu väntar ytterliggare 2 jobbnätter och jag jobbar min fjärde helg på raken, underbart att vara student!

Juldagen och Annandagjul var väldigt lugna, vi åt och kollade på film vilket var välbehövligt.

(null)

Hade ingen förlossning inatt gaaahhh, fortfarande 39 förlossningar och 14 pass kvar. Nu kommer jag gå in på allt i princip, hänga på den barnmorska där det blir trolig förlossning. Flera i klassen har redan över 50 förlossningar. 
Jag känner mig så trött och så ska man vara pigg, alert och på hugget under varje pass. I bakhuvudet gnager bara, kommer hon föda under mitt pass?!

(null)
Provade min julklapp och laminerade några Kom Ihåg lappar till jobbet! 

Trevlig helg på er! 

Snart är 2018 över, undrar vad som kommer hända under 2019 😊

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

haha crazy note lady är ditt öknamn haha

gott nytt år

Svar: Hahaha, alltid haft lappar 😂😂

Lärt mig från mor och far 🙃

Gott nytt år!!
Chetti

2018-12-29 @ 09:00:17
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0