34 besökare idag 😊

Min statistik visar pĂ„ 34 unika besökare hittills idag. Kul med nya följare! VĂ€lkommen till min blogg, inte vĂ€rldens roligaste kanske men hĂ€r fĂ„r ni lĂ€sa om mitt liv och min vĂ€g till att bli barnmorska. 


(null)
(null)

Helgen var en blandning av nytta och nöje, hann varva ner nÄgot i alla fall. Denini sov över lördag till söndag, kul för barnen! Jag sov till efter 10:00 bÄde lördag och söndag, behövde nog ta igen all sömn hahaha
(null)

Nu Àr praktikvecka 3 igÄng och nu idag och imorgon ska jag vara pÄ Neonatalen. Samma stÀlle som Alicia och Henry var inlagda pÄ efter sin födelse. BÄde hemska o fina minnen!
Det var intressant och mycket nytt att se men gick mest bredvid dĂ„ vi bara ska vara dĂ€r 2 dagar. 

Onsdag och torsdag ska jag vara pĂ„ antenatalen. Det Ă€r en avdelning som man kommer till om man har problem under graviditeten som till exempel högt blodtryck, diabetes eller liknande. Ska bli intressant det med 😊

Ni fÄr ha en fin vecka gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0