Helgrapport

(null)

Insparksfesten var riktigt rolig och det bjöds på underbar mat! Vi i T1 fick göra lite grupptävlingar och vår grupp vann och priset var en Paradisask och en resa för 4 personer med Silja Line i en A-hytt. Sedan drog de lott (alla barnmorskestudenters namn i en lottpåse) och jag lyckades knipa hem ännu ett pris en bok skriven av Gudrun Abascal och dessutom även signerad av henne! 😄
(null)
(null)
(null)

Termin 3 föddes fram som barnmorskor!
(null)

Vi i Termin 1 fick svära en barnmorskeed från 1800-talet sedan fick vi varsitt Pinards stetoskop (för att lyssna på hjärtljuden. 😍
(null)

Vid 22 ville jag hem och min käraste make kom och hämtade mig. Han tog även ledigt lördagnatt så jag kunde gå på festen ❤️

Just det vi fick värsta goodiebagen också
(null)
(null)


I söndags satt jag och tentapluggade hela dagen, som sagt inte lätt med alla barnen hemma...

Idag var det heldag i skolan och vi fick lära oss mer om journalsystemet Obstetrix vilket vi ska använda om 2 veckor!! 🤩😍 Denna vecka är sista veckan på termin 1, what!!!????
Håll tummarna för mig på fredag 9-12 då det är dags för salstentan i Gynekologi.

Imorgon börjar Henry skolan medan Alicia och Samuel inte börjar förrän på onsdag!

Ha en go vecka you guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0