Kämpa

Haft en bra helg här. I lördags var jag o Samuel ute själva.

Vi hade ingen bil så vi åkte kollektivt

(null)

Vi åt pizza till lunch

(null)
Vi kastade halva då vi blev proppmätta snabbt.

Vi åkte till Heron City och spelade spel och så i arkaden

(null)
(null)
(null)

Sedan gick vi på bio och såg

(null)

Sömnpiller snarrrkkk och Samuel hade myror i brallan...

Sedan åkte vi hem och led osd igenom kvartsfinalen 😭😭😭

I söndags åkte vi till SKHLM centrum och jag köpte två klänningar, en till min mammas 80-årskalas och en annan samt ett par skor

(null) (null)

(null)

En jobbvecka kvar till min semester numero 1 ☀️🎉🤩😢👌🏻😄

(null)


Idag var en tuff dag på jobb med mycket att göra, dåliga mammor o dåliga barn m.m.

Ha en fin vecka!! ☀️☀️☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0