Helgen

När jag kom hem från jobbet på fredagkväll så var min svägerska Anna och barnens kusin Lykke hos oss. Det blev en dryg timmas fredagsmys innan jag var tvungen att lägga mig.

Jag jobbade sedan lördag och söndagdag vilket gick bra. För varje dag går det bättre och jag får mer struktur över mina arbetsuppgifter och dagen som helhet. De som jobbar är väldigt snälla och hjälpsamma. Nu är jag uppe i 4 familjer och tanken är väl att jag ska gå upp till 5 familjer nu i veckan.
(null)

Jag var med om ett barn som hade väldigt lågt socker och som fick upp det en bit med tillmatning och glukosgel men som sedan damp ner i socker när jag gått hem och fick föras över till neo för glukosdropp. Lite läskigt men skönt att det gick bra och NEO är ju fantastiska när det gäller sjuka små bebisar. 

En mamma sade till mig när jag sade hejdå för dagen. "Vi blir så glada när du kommer in på vårt rum" ❤️. Det värmde mitt lilla osäkra hjärta. Något måste jag ju göra rätt 🤔

Jobbade dag idag också och när jag kom hem så hade lille gubben blivit klippt av pappa F  (null)

Midsommarvecka och 4 dagars arbetsvecka för mig. 7 arbetsdagar i sträck blir det för mig... så trött 😴😴

4 veckor till vacay 🎉🤗🤩☀️☀️

Ha en fin vecka! Blivit lite väl kyligt för min smak nu, högre grader tack!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0