Helgen

I lördags drog vi till stranden och först var vi alla badkrukor. Till slut badade jag, Henry o min systers sambo Richard. Väldigt härligt när man väl var i. Vi hade med oss kycklingssallad, jordgubbar och lite gottegott. 

Väl hemma kollade vi på film och åt mer gott. Vilket gjort att jag kommit ur gängorna lite men kämpar vidare för att nå mitt mål. Sommaren är alltid svårast när det gäller viktnedgång tycker jag. Dessutom så påverkas jag av förändringar som nytt jobb och så. Hade tänkt köra Nutrilettvecka men inte så enkelt på nytt jobb med nya jobbkompisar... vill inte att de tycker jag är knäpp... än... hahaha

(null)

(null)
(null)

Har nu tränat regelbundet i 5 månader och min kropp blev så lycklig av 50 minuter på löpbandet igår 😂☀️💪
(null)

Igårmorse körde syrran Ingells och Richard hem. De är saknade redan ❤️
Men vi ses nästa månad i Skåneland!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0