Inskolad på BB

4 inskolningsdagar har jag fått men det känns ändå någorlunda ok. Jag har jobbat måndag, tisdag, torsdag och fredag.
I onsdags var jag ledig och tog det mest lugnt, så skönt att vara just lefig och inte behöva plugga!

(null)
Det är verkligen speciellt att jobba där och få vara en del av denna fantastiska händelse man går igenom när man precis fått barn. Att få ta hand om dem, stötta dem och informera dem om saker och ting. 
Det är en del jag inte gjort själv än, som att ta blodprov på barnen, sola barnet och skriva in en ny familj på avdelningen. Men det kommer och då får jag ta hjälp av mina kolleger. 

Jag fick mitt sommarschema och jag är ledig 4 veckor i sommar som jag ville. 2 sista veckorna i juli samt 2 sista veckorna i augusti. Härligt!!

Har kommit ur gängorna när det kommer till ätandet... tränar dock vilket är bra. Men jag ska ta tag i kosten omgående, vill inte gå upp igen, får inte, orkar inte!! Framåt och nedåt var det ju! Tanken är att hålla vikten i sommar och gå ner mina sista 6kg i höst. Ge mig styrka att fortsätta och säga till min fucked up brain att sluta hålla på och jiddra!!! 

Ha en härlig helg! Vi ska på kalas på söndag! Kul!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0