Termin 2 är över

Det har varit en lugn vecka med lite funderande och så kring examensarbetet i höst. Vi vill förbereda en del innan nästa termin så vi kan köra igång direkt då. I sommar vill vi T.ex. hitta fakta om mentorsprogrammet samt intervjupersoner. 

Nu är dock termin 2 officiellt över. Det har varit intensivt men sjukt roligt! Tänk att jag nu bara har en termin kvar!

(null)

(null)

Läkarbesöket med Samuel hos urologen gick bra! De gjorde både en urinflödesmätning och en undersökning av urinröret. Allt såg bra ut! Nästa uppföljning blir när han är 10år. 

I onsdagskväll kom min syster Ingells och hennes sambo hit och de ska stanna till söndag. 
Idag gick vi på ABBA museet och åt ute. Imorgon drar vi nog till stranden.

(null)
(null)
(null)

Just det fick ringa chefen idag då jag inte fått schemat än. Det hade blivit något fel med utskicket. 
Efter en stund ringde en trevlig barnmorska upp mig och hälsade mig välkommen på måndag 07:00. Fick mitt nästa veckas schema och sedan ska jag få resten på måndag! Iiihhh spännande det ska bli!
(null)

Ha en fin helg nu!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0