Helgrapport

I lördags kom Anna och lille Gabriel över. Vi var ute en stund i det härliga vädret sedan var vi inne och kollade film och så. Det var bra med besök, har alldeles för lite besök...
 
I söndags var det underbart väder men vad tror ni jag gjorde? Jo, satt och pluggade till tentan vi har på måndag. Men på eftermiddagen satt vi och mös hela familjen på balkongen.
 
 
 
Nu är praktikvecka 5 igång och jag fick sätta en till p-stav idag och det gick så bra! Sedan fick jag klämma, mäta och lyssna på en massa bebismagar. Börjar tycka det är rätt mysigt med MVC ändå men det får bli längre fram i livet =)
 
Imorgon har jag mittbedömning och det är alltid lite läskigt. Det känns bra men tycker handledarna det?! De hade underkänt förra barnmorskestudenten... Men de brukar berömma mig och har sagt att jag gärna får komma och jobba där senare så det känns postitivt.
 
 
 
På onsdag är det dags för Kaliffa på Grönan, ska bli så kul!! Hoppas på fint väder och ett jäkla drag!
 
Ha en bra vecka i härliga värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0