Ny vecka, nya tag

Helgen sprang förbi. Lördagen spenderades med min vän Anna och två av hennes barn. Vi bjöd på tacos och gottegott, vi var ute och lekte en sväng också. Mysigt med besök 

(null)

(null)

I söndags åt vi ute hela familjen, händer alltför sällan. Vi åkte till Burger King. 

(null)
Jag har börjat kolla på American Horror story nu, 3 avsnitt har jag sett hitintills och det är verkligen en serie för mig. Får se hur många veckor det tar att kolla igenom alla säsongerna 😄

Idag hade vi kliniska övningar på Nya Karolinska tillsammans med läkarkandidater under förmiddagen;  Svåra samtal, större blödningar, sugklocka och preklampsi (havandeskapsförgiftning). Det var rätt roligt och skönt med en mindre paus från magisteruppsatsen. Under eftermiddagen läste vi igenom en magisteruppsats som är skriven av två av våra klasskompisar. Sedan skickade vi våra synpunkter till dem. De gjorde samma sak med vår. Tanken var att vi skulle träffas imorgon i skolan och ha peer learning men vi körde vår egen version istället.

Så resten av veckan är det full fokus på att få klart vårt resultat, göra en resultatmatris samt skriva klart vår metod. Om dryga 3 veckor ska uppsatsen skickas in så det gäller att ligga på men vi känner att vi följer vår tidsplan så det är bra 😊

Ha nu en fin vecka gott folk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0