Trött och sliten

Livet går i 180, vardag som helg och det börjar ta ut sin rätt. Och sedan så har det blivit för kallt för mig. Jag är en frysare och allt under 10 grader känns som minusgrader för mig brrrr

Jag är trött i kropp och knopp. Efter skolan idag somnade jag en timme och dagens träning blev inställd. 

Även fullt upp i helgen men Jag hade en rolig helg i alla fall. Jag och Alicia var ute själva och strosade runt, åt god mat och kollade på bio. 
Vi såg BlackKklansman och wow vilken rulle. Den griper tag i en och lämnar en bitter eftersmak. Sista minuten av filmen var det knäpp tyst i salongen. Alla var tagna, det var tydligt! 

(null)


I söndags städade jag balkongen, rensade och slängde en massa skräp lagom inför höst och vinter. 

Denna veckan fortsätter vi med vår dataanalys. Allt är kodat och nu försöker vi ordna och samla koderna samt knåda fram de teman vi ser i grupperna koderna bildar. Inte något man gör på en eftermiddag utan detta lär ta ett par dagar till. Små stag framåt i alla fall. 

Ni får ha en bra vecka! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0