Fredagsinlägget

Projektplansseminariet gick jättebra och enligt läraren var det tydligt och bra vad vi ska göra. Vi skulle bara klargöra mentorns roll vilket vi nu har gjort så förhoppningsvis är den godkänd nu.

Onsdag-fredag har jag varit hemma och transkriberat mina intervjuer. Jobbigt, tråkigt och shit vad jag lärt mig vissa saker genom att lyssna på mig själv hahaha. Mina 2 sista intervjuer ska bli de bästa! 🙌🏻
(null)
Vi har också jobbat vidare och förfinat vår bakgrund, syfte och metod. Idag skickade vi in det till två andra par i skolan som ska granska det och komma med synpunkter på måndag. Då har vi peerlearning och ska ha synpunkter på varandras arbeten. 

I helgen ska jag och min vän Anna ut och äta. Sedan ska vi gå på bio och se The nun. Ska bli kul att komma ut lite, händer typ aldrig...

Sedan blir det lite plugg, film, vila, träning och ätande. Tre avsnitt kvar på OITNB, många timmars tittande senare... Funder på att börja se American Horror Story, har inte sett ett enda avsnitt faktiskt. 

Ha en fin helg gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0