4 days to go

Det låter inte riktigt klokt men om 4 dagar tar jag barnmorskeexamen!! På fredag smäller det!
Jag har tagit ledigt för barnen halva dagen så de kan vara med. 13:30 i Gustav Vasa Kyrka kommer vi ha världens finaste ceremoni. Jag kommer inte ställa till med något storslaget firande men vi kommer äta ute efteråt och dricka champagne härhemma. 

Haft en härlig ledig helg, trots en massa ärenden och markgöra så var det skönt att vara ledig. Julen åkte ut och vi storstädade lägenheten.

Ikväll har jag varit på praktik och fick ännu en förlossning så 52 nu och det bästa är att jag nu nått upp till 100 passningar, tom 101 😄. Målen är uppfyllda. Det känns ok men det är med darriga ben och armar jag tågar in i min  nya roll som barnmorska...

Nu har jag bara ett ynka praktikpass kvar på Södertälje förlossning! Fick skippa torsdagkväll vilket skulle varit mitt sista, så jäkla nice 😄

Ha en fin vecka!!  (null)




Kommentarer
Postat av: Ingells

Du ser lite sliten ut kära syster. Jag hoppas att du har lite tid utan måsten nu, eller du börjar arbeta direkt? Önskar att jag var där i kyrkan som förra gången men jag är där i tankarna ❤️ Ha en underbar dag och stort GRATTIS från oss i Svedala! 🤩

Svar: Sliten kan man lugnt säga...
Ledig 9 dagar nu innan jag börjar arbeta som barnmorska 🤩😍
Önskar att ni var här idag! ❤️
Tack!!!
Chetti

2019-01-18 @ 07:10:59
Postat av: Anna

Stort grattis! Hittade din blogg för några år sedan när jag skulle börja plugga till ssk (har också en dröm att jobba som bm). så fantastiskt att du nått ditt mål. Nu ska det bli roligt att följa dig vidare i karriären :) /Anna

Svar: Tack!!
Kul att du läser min blogg! Hoppas du också läser vidare till barnmorska! Vi behövs
Chetti

2019-01-18 @ 10:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0