Jag, barnmorska?!

Ja, det var lite så det kändes igår när jag jobbade min första dag som barnmorska och hälsade på föräldrarna som barnmorska Kerstin 😅👩🏼‍⚕️👶🏻. Overkligt men samtidigt underbart!

(null)


Jag var på BB, eftervården där jag var i somras så det var kul att träffa alla igen. Dagen kändes bra. Så nu är vardagslivet i full gång igen.

Helgen var mysig. Mamma-Alicia dag på lördagen med lite shopping (till mig, Alicia ville inte ha något), mat ute och sedan kollade vi på bio.
(null)
Filmen var bra, men överhypade filmer förstör känslan på något sätt. Karaktären från The split är dock helt underbar 🤩😍

I söndags städades och tvättades det, sedan drog hela familjen ut och åkte pulka/lekte i snön. 

(null)
(null)
(null)
Igår kom äntligen mina examensbevis hem i brevlådan! Så fina 🤩😍
(null)
(null)
Ha en bra vecka i snö och kyla. Sista dagarna i januari - nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0